Törésbiztosítás

Csomagjainkat gondosan és alaposan készítjük elő, hogy a megrendelt ital sértetlenül érkezzen meg hozzád. Ha a csomagod mégis sérülten érkezne, az átvételkor jelezd ezt a futárnak, és értesíts minket a lent leírtak alapján.

Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag az MPL futárszolgálattól?

Ellenőrizd a csomag külsejét, hogy van-e rajta látható sérülés! Ha az átvételkor bármilyen sérülést vagy nyomódást észlelsz a csomagoláson, azt azonnal jelezd a futárnak. Ebben az esetben a futár jelenlétében kinyithatod a csomagot, és megnézheted a belső tartalmát. Ha a termék valóban sérült az innen letölthető jegyzőkönyvet töltsétek ki. A fuvarlevélen fel kell tüntetni, hogy a csomag sérülten érkezett. Végül készíts fotókat a csomagról és annak tartalmáról, és küldd el nekünk e-mailben. A futár ezek után a jegyzőkönyvvel együtt visszajuttatja a csomagot a központi raktárba.

Abban az esetben ha a  futár távozása után veszed észre, hogy a termék sérült még aznap jelezd nekünk. Készíts fényképeket a csomagolásról a termékről és küldd el e-mail címünkre!

Mi a teendő, ha sérült a csomag az MPL automatában, Postaponton?

Ha a csomagon külsérelmi nyomokat, nyomódást, sérülést észlelsz, először készíts róla fotókat. Ezután bontsd ki a csomagot, és ellenőrizd, hogy a benne lévő termékek épek-e. Ha bármi sérülést találsz az árun, készíts képeket a termékről is, és még aznap küldd el ezeket az e-mail címünkre.