Fizetési, szállítási információk

MPL Csomagautomata
1-3 munkanap

  • A szolgáltatás díja: 1.290 Ft
  • 40.000 Ft felett INGYENES
  • Csomag maximális súlya: 20 kg

Posta Pont 
1-3 munkanap

  • A szolgáltatás díja: 1.290 Ft
  • 40.000 Ft felett INGYENES
  • Csomag maximális súlya: 20 kg

Postai átvétel
1-3 munkanap

  • A szolgáltatás díja: 1.290 Ft
  • 40.000 Ft felett INGYENES
  • Csomag maximális súlya: 20 kg

Házhozszállítás MPL futárszolgálattal
1-3 munkanap

  • A szolgáltatás díja: 1.590 Ft
  • 70.000 Ft felett INGYENES
  • Csomag maximális súlya: 40 kg

Fizetési módok:

  • Barion online bankkártyás fizetés
  • Banki előreutalás
  • Utánvét (bankkártya vagy készpénz)

MPL ügyfélszolgálat:
Telefon: +06 1 767 8282
Csomagkövetés: www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal

 

Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag az MPL futárszolgálattól?

Ellenőrizd a csomag külsejét, hogy van-e rajta látható sérülés! Ha az átvételkor bármilyen sérülést vagy nyomódást észlelsz a csomagoláson, azt azonnal jelezd a futárnak. Ebben az esetben a futár jelenlétében kinyithatod a csomagot, és megnézheted a belső tartalmát. Ha a termék valóban sérült az innen letölthető jegyzőkönyvet töltsétek ki. A fuvarlevélen fel kell tüntetni, hogy a csomag sérülten érkezett. Végül készíts fotókat a csomagról és annak tartalmáról, és küldd el nekünk e-mailben. A futár ezek után a jegyzőkönyvvel együtt visszajuttatja a csomagot a központi raktárba.

Abban az esetben, ha a  futár távozása után veszed észre, hogy a termék sérült, még aznap jelezd nekünk! Készíts fényképeket a csomagolásról, a termékről, és küldd el az e-mail címünkre!

Mi a teendő, ha sérült a csomag az MPL automatában, Postaponton?

Ha a csomagon külsérelmi nyomokat, nyomódást, sérülést észlelsz, először készíts róla fotókat. Ezután bontsd ki a csomagot, és ellenőrizd, hogy a benne lévő termékek épek-e. Ha bármi sérülést találsz az árun, készíts képeket a termékről is, és még aznap küldd el ezeket az e-mail címünkre, hogy minél hamarabb segíthessünk!